Hello!

Thursday, 19 May 2011

Hari ini pergi rumah mimi :)

Hey guys,hari ni aq ngan geng aq sepatutnya pergi rumah mimi.geng2 aq semuanya pergi except aq.aq x dapat pergi rumah mimi.sedih oh.dah la jarang pergi rumah dia.ibu saya x kasi pergi rumah mimi.ibu terima kasih sbb tidak kasi kakak pergi.kakak tahu ada sebab ibu tidak kasi kakak pergi kan2?hey korang sory tau x dapat pergi.sory sangat2 :)

Monday, 2 May 2011

Hari yang memenatkan tapi best!

Hye guys,

Hari ni aq bangun pagi-pagi untuk pergi main bola jaring.baguskan aq.ala sebenarnye malas tapi disebabkan hari tu aq tak pergi so minggu ni kene la pegi.terpaksa juga la kene bangun awal.best jugak pegi bola jaring ni walaupun x ramai orang datang tapi kita orang main je.da la padang basah.aq pulak giler g ambik mop then aq g cuci tempat yang kita orang nk main tu.bak kter kwn2 aq ''aq ni cleaner'',hahaha x pe la sekali-sekala.habis main netball aq ngan dayana g mkn kat kedai.best jugak la. kita orang bergosip la ape lagi.sampai sini je la cite aq.

THANKS READING!

Saturday, 16 April 2011

Hari Yang Membosankan -_-

Hari ini adalah hari terbosan di dunia bagi aku.Tak tahu la kalau bgi korang hari ini yang terbest untuk korang kn??





THANKS FOR READING :)